Sette en diagnose

Siden jeg ikke fikk snakket med legen min i dag må jeg nesten bare sette en diagnose på den stakkars foten min selv. Jeg frykter at det er blodpropp, selv om det sikkert bare er 0,0010214% sjanse for at det er det. Jeg må i alle fall få ringt han opp i morgen tidlig og kjefetet litt. Han skulle tross alt ringe meg opp igjen og fortelle hva som er galt med foten min.. Håper han har dårlig sannvittighet nå for at han verken hadde ledig time til meg tidligere eller ringte meg opp! :( Nemlig.

Kva ska me gjera no? Jo, se Hotel Cæsar og spise noe sykt heftig, vet ikke hva enda – men jeg finner vel noe!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg