Når jeg oppdager – I’m not the boss

Åååh, den fortvilelsen som kommer over meg når mamma sier “nei, Stine Mari. Du får ikkje iPhone!!!” Vet dere hva det betyr? Jo, mamma is the boss. Dere lurer kanskje på hvorfor hun får bestemme? Enkelt, hun fikk forsikringspengene mine rett inn på hennes konto.. Er det så sykt vanskelig å forstå at iPhone er den kuleste, hippeste og fineste telefonen? Mamma, nå kommer jeg ikke til å få noen venner :( Og de vennene jeg har, kommer jeg til å miste..

Når jeg endelig kan ta av all beskyttelse på telefonen min, og gjøre den fin – er det ikke da typisk at den blir helt ødelagt? Har gledet meg til å kunne ta av skjermbeskyttelsen og dekslet helt siden jeg fikk den.. Så nå har jeg vært fri for telefon i to dager, og vel, jeg føler meg usosial, uinkludert og utilgjengelig….. Vet ikke hvordan jeg skal klare å fikse dette, må vel bare få meg ny telefon ASAP!! :(

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg