Anbefaling – varmebeskyttende leave-in kur

Jeg har brukt REDKEN Smooth Down Heat Glide i en stund nå, og jeg elsker den! Har tidligere sverget til MorroccanOil, men for å si det sånn – den er nå blitt byttet ut. Denne leave-in kuren beskytter mot varme samtidig som den gjør håret glansfult og silkemykt. I tillegg er den perfekt om du har tørt eller grovt hår, virker som om den hjelper på alt. Virkelig til å anbefale om du skal kjøpe deg noe varmebeskyttende! Du påfører det i håret etter å ha håndduktørket håret, så er du good to go. Den kan kjøpes HER.

Hvilken varmebeskyttende bruker du?


2 kommentarer
    1. Jeg bruker en varmebeskyttende fra kerastase =) Veldig fornøyd med den, eneste minuset er att det er krem, og jeg er mer glad i spray. Så, kanskje jeg skal prøve denne? =) PÅtide å hamstre inn noen nye hårprodukter snart så..

    2. mylife: Jeg liker best leave-in kurer siden det er best å fordele. Har også hatt dårlig erfaring med spray siden jeg føler at håret mitt blir så fett av det, men kan jo bare være noe jeg innbiller meg.. Ja, det er i alle fall ikke ett dumt valg å prøve denne!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg