Godt med fridag

Var en tur på cafè i dag sammen med jentene, utrolig koselig ❤ Utrolig nok fikk jeg ikke kjøpt meg noen nye klær enda det var planen, men jeg sparer heller pengene! Kommer nok til å trenge dem om jeg skal ut i morgen uansett. Nå sitter jeg hos April sammen med Linn Ida, Charlotte og Martine, vet ikke helt hva planene for kvelden er – men det blir nok en aldri så liten jentekveld! Vi har kjøpt inn godteri, brus og skal snart sette på en film. Har virkelig vært godt med en fridag, kjente jeg trengte det :)

Også lånte Eivind kameraet mitt……………..

Sykt kult å få sitte på i bloggbilen, nesten like stort som å være med i Hotel Cæsar!! Følte meg litt kul.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg