Ups, jeg glemte gave

Siden jeg dro ut en liten tur i går alikevel sitter jeg igjen i dag med masse potetgull, brus og en usett film. Så nå skal jeg bruke søndagen på å kose meg ❤ Ny uke, nye muligheter i morgen. Mandager er fæle.. Men får trøste meg med at det snart er helg igjen! Er jo også farsdag i dag, men som jeg sa tidligere – jeg glemte å kjøpe pappa gave.. Tenkte å dra til byen på tirsdag og kjøpe han noe, men aner ikke hva. Ender vel opp med en flaske cognac eller jägermeister, haha! Eneste jeg kan tenke meg til han trenger akkurat nå.

Gratulerer med farsdagen, verdens beste pappa ❤ jeg savner denne tiden

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg