Tiden flyyyr

Var på jobb i dag til klokken 8, og da jeg kom hjem startet jeg med en gang å rydde på loftet. (rommet mitt, hehe..) GUD hva tid som går når man først skal rydde?! Og jeg har 30 poser nå (kødder ikke) med ting som skal kastes, som står i gangen og venter. Det skal bli godt med en clean start nå altså ❤ Skal få det superkoselig på rommet mitt sånn at jeg tørr å invitere venner opp dit igjen, haha! Er noen år siden sist. Før jeg går til køys nå skal jeg se Hotel Cæsar og kose meg med med klementiner og kakao, iih julefølelsen! På en måte føler jeg det er så sykt galt å ha full julestemning i November, men er jo så kooselig ❤ 

Okei, skal ikke lyve.. Dette bildet er faktisk tatt oppe på rommet mitt, men Sophi er den eneste som jeg har latt komme opp på rommet mitt. Av den enkle grunn at.. Ja, det er litt mye rot der. Hun takler heldigvis sånt kjempebra ❤

5 kommentarer

Siste innlegg