Ufrivillig bloggfri dag

Beklager for at jeg ikke har blogget i dag, men har rett og slett vært opptatt hele dagen! Ble nestesn som en “ufrivillig bloggfri dag”. Jeg har vært opptatt både på skolen, og da jeg kom hjem i 4 tiden. Hva jeg har gjort? Jeg har sovet bort hele dagen og alle timene på skolen. I grunnen ganske deilig, i og med at jeg skal på Twilightpremieren klokken 12 med April og trenger å være helt våken da! Det skal bli såå koselig ❤ Derfor skal jeg laste ned siste filmen nå for å se den, kan jo ikke komme uforberedt på kinoen?? Tenkte meg det. Noen av dere som skal på premieren?

Gud bevares hvor folk skal plage meg når jeg sover, DJIZEZ altså. Er f*en meg aldri fred å få.

Her har jeg kryss over rumpa mi fordi jeg fikk stygg rumpe og det ga meg dårlig selvtillit. Men hey, kan vel ikke automatisk få fin rumpe når jeg sover?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg