Sammen med to halvhjerner

Det er på natterstid man virkelig begynner å tenke og blir virkelig dyp. Mine tanker har blitt avbrutt opptil flere ganger i kveld, i og med at jeg ligger i samme seng som to halvhjerner, noe som gjør det vanskelig å holde fokus.. Men jeg må vel bare si, en god latter forlenger livet..? haha ER DET MULIG at jeg faktisk fikk en isbit kastet RETT i hodet nå?? Noen som skjønner hva jeg mener med halvhjerner? Er umulig å få fred og ro, og i alle fall umulig å få sitte her uten å havne midt i en slosskamp. Blir også fratatt dyne, pute, klær og alt annet som måtte befinne seg i mitt teritorium. Jeg ber om styrke. Nei vent, jeg bestiller bare en taxi nå.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg