Julegavetips til bestevenninna

Som oftest er det sykt vanskelig å finne ut hva man skal gi i julegave til bestevenninnene sine, og jeg har hatt samme problemet i flere år. Jeg har i grunn bestemt meg for ikke å kjøpe så stort med julegaver i år, så skal heller kjøpe masse gaver til meg selv merket med “Til: Meg Fra: Meg” :) 

Dette er for så vidt noe som også er en super julegaveidè – kjøp gave til deg selv også kan venninnene dine gjøre det samme! Gjorde jeg i fjor, og har aldri vært så glad for å åpne julegaver før. Fikk aakkurat det jeg ønsket meg, opptil flere ganger 

HAHA, liten og søt – jula 2009 ❤

Jula 2010, her synes jeg at jeg var såå søt!! hihi

I alle fall, til poenget. I fjor ble jeg inspirert av Amanda til å prøve noe nytt i år – nemlig adventsgaver i stedet for julegave. Synes dette var en super idè, men uheldigvis var desember allerede kommet da jeg leste om det.. Derfor tenker jeg å prøve det ut i år! Problemet blir bare å finne en venninne som går med på dette, haha.. Må finne en som har fast inntekt – og jobb. Ellers kan det jo bli vanskelig å betale for alle gavene, vil jeg tro.

Så kjøp små gaver som kan åpnes ut over hele desember – en hver dag! Garantert ikke like billig som en enkel gave, men mye mer morsomt :)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg