Bloggvennlige venner

“Endelig” søndag! Søndag er vel den dagen i uka som jeg lengter mest etter når mandagen kommer, og den dagen jeg liker minst når den faktisk kommer. Grunnen til at jeg elsker søndager er jo helt klar, det er den dagen jeg kan slappe av og ikke gjøre noe som helst bare fordi det er søndag ❤❤ Men så er det jo den ulempen at mandag kommer rett etter søndag.. Gleder meg til ferie.

Ble film, godteri og tja, jentekveld rett og slett i går! Vi gikk også en tur til shell, midt på natten.. Er ikke det varmeste jeg har gjort, om jeg kan si det sånn. Men det var sykt koselig! Kunne også våkne opp i dag og huske hvert ett minutt av gårkvelden, kan tenke meg det er flere som ikke kan si det i dag ;)

Jeg er så glad for at jeg har så bloggvennlige venner som stiller opp på bilder hveer gang jeg drar frem kameraet ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg