Tilbake til barndommen

Da jeg startet prosjektet med å rydde på rommet mitt her om dagen, kom jeg over alle mine gamle Harry Potter filmer. Gode, gamle minner ❤ I den anledning har jeg lastet ned Harry Potter and the Deathly Hallows part 1 & 2 og skal kose meg skikkelig i kveld med Harry Potter marathon! Bli ett barn igjen og flytte inn på Galtvort. Så nå er kosegenseren på og jeg har lagt meg godt tilrette i sofaen. Enda jeg skulle ønske at jeg slapp å se filmen alene, men sånn er det nå en gang å være venneløs…..

 Sjekk også ut gjesteinnlegget mitt hos Skjellz, hihi. Les, kommenter, lik, del osv.

Og med mine fine sokker føler jeg meg i alle fall ett steg nærmere å være ett barn igjen. ❤ Hello Kitty ❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg