Tror jeg skal bli lærer

Etter å ha gjennomført èn skoletime som lærer, kan jeg virkelig ikke skjønne hvorfor lærere er så misfornøyde? Har aldri hatt en mer morsom time! Og er superglad for at resten av klassen var enige :) En erfaring rikere – og forhåpentligvis er det ikke siste gangen jeg står bak kateteret og underviser. Gud, tror jeg skal bli lærer.

Denne dagen har gått i sneglefart til nå, har “heldigvis” sovet bort to timer og matfriminuttet, men enda da gikk det sakte. Hvorfor er noen dager sånn? Kjenner også at jeg begynner å få en type vinterdepresjoner, jeg er trett, smådeprimert og sliten dagen lang og vil bare ligge i senga mi og sove..

//gamle bilder

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg