Anbefaling – shine serum

For en stund tilbake siden fikk jeg denne i posten fra beautykick.no. Det er et serum som man kan ha i håret for å få mer glans, og kan påføres i tørt eller fuktig hår. Jeg hadde sett for meg at håret kom til å se fett ut etter å ha påført i tørt hår, men ble positivt overrasket! Fikk mer glans i håret, og det ble glattere. Så det var definitivt en positiv ting!

Da jeg påførte i fuktig hår synes jeg ikke det ble like bra resultat som da jeg påførte i tørt hår, men mulig jeg bare hadde tørket det litt for mye. Får prøve igjen en annen gang og se om det blir annet resultat :) I tillegg kan denne brukes med all slags varmstyling, men om den er 100% varmebeskyttende vet jeg ikke helt. Derfor valgte jeg å bruke Redken sin varmebeskyttende i tillegg til denne.

Kan kjøpes HER. Anbefales om du enkelt vil få litt mer glans i håret!

4 kommentarer
    1. kanskje jeg skulle prøvd den, syns jeg har så utroli tørt å livløst hår, så kanskje denne hjelpe!:) takk for tipset:D fin blogg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg