Grillet meg

Kom nettopp hjem etter å ha grillet meg på brun og blid i 30 minutter, er deilig å koble av for en liten stund og våkne opp brun (rød)! Men gud, er alltid en nedtur med å ta sol – alt av urenheter vises så syykt godt.. Det har virkelig tatt av i panna mi med urenheter i det siste, tro om jeg kanskje reagerer på renseproduktene jeg kjøpte på apoteket? Noen som har opplevd det?

Nå skal det bli godt å slappe enda mer av før jeg legger meg, har ❤ kortdag ❤ på skolen i morgen og null jobb! Det skal jeg nyyte :) Kanskje ta meg en tur til byen for å shoppe for penger jeg ikke har, eller rett og slett drar rett hjem og tar en heftig powernap? Sistnevnte kan jeg nesten garantere at det blir, om jeg kjenner meg selv rett. Er helt livløs om dagene, heelt tappet for energi..

// Gammelt bilde, Linn Ida❤


3 kommentarer
    1. jeg har opplevd det! Så jeg byttet renseprodukter, og fikk myee finere hud 😀 Er lurt å velge et produkt til huden sin som egner seg til deg!

    2. Jeg har opplevd det at med det første du enten bytter fra ett renseprodukt til ett annet, eller bare bruker ett du aldri har brukt før, kan man få en reaksjon med å få urenheter i starten. Men etter en stund du har brukt det går det over. Hvis ikke er kansje renseproduktene feil til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg