Mine bloggforbilder

Som dere vet – eller ikke vet – jeg har to bloggforbilder, det er Annais og det er Linniiie.

Annais fordi hun er så sykt pen til enhver tid, med sminke, uten sminke, når hun har fikset håret, når hun ikke har fikset håret og til og med når hun SOVER! Slik tortur burde ingen utsette seg selv for, jeg får nemlig dårlig selvtillit av å se på henne. Jeg må faktisk innrømme at hun har fått meg til å starte med å filme meg selv når jeg sover, enda jeg synes det er sykt kleint.. Vet ikke hvorfor egentlig, kommer jo aldri til å poste det noen plass uansett.

Linnie fordi, vel, hun er seg selv. Hun kan få ett innlegg som handler om en spiker til å bli interessant. Hadde en liten periode der jeg bare skrev sånn som henne på bloggen, det var alt for lett å gjennomskue at jeg hermet – så jeg sluttet. Måtte droppe det, til stor fortvilelse for mine fans. Vet det var sykt mange som ble deppa på grunn av det og som rett og slett sluttet å lese bloggen min.. Sorry as! Eneste jeg kan si. Er jo litt trist det, da.

Også meg selv da, jeg elsker jo meg selv.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg