Irritasjonsmomenter #2

 Når butikkansatte plasserer varer 2 meter over hodet mitt.
Sykt hvor irriterende det er når de tror man skal rekke opp til ting som er på en hylle som er 3 meter over bakken.. Hallooo, hvor høye tror de folk er?! Jeg på 1.60 føler meg nesten trakassert, i tillegg til at det er flaut å strekke seg for å nå noe som man ikke når uansett hvor hardt man prøver.

 Folk som tror de kan alt og som er best i alt.
Det er greit at du er smart, politisk engasjert, naturkjemper og er virkelig skoleflink. Men det er irriterende å høre på at du er verdensmester i alt, noen skulle hatt en jekk for å jekke seg ned litt, komme ned på jorden liksom.

 Folk som har lappen.
Bare fordi det enda er 8 måneder til jeg kan få den……

 Folk som skal lage diskusjon av absolutt ALT.
Det er greit at folk liker å snakke og diskutere, men plis. Alt trenger ikke å bli omgjort til en diskusjonsdebatt. Jeg kan diskutere jeg også, men det er for det meste når det kommer til ting jeg vet jeg kan vinne, sånn som diskusjoner med pappa. Han blir alltid sur og avslutter diskusjonen, da vet jeg at jeg har vunnet. Herlig følelse.

 Når jeg har masse klær, men ingenting å ha på meg.
Dette skjer _hver_ dag. Like irriterende hver gang, tror de fleste kan kjenne seg igjen i det? Hvorfor er det så ufattelig vanskelig å finne noe?? Føler jeg kjøper noe nytt hele tiden, og enda er jeg helt tom for klær til enhver tid..

 Når det er lange køer og de som står først gjør alt de kan for å være trege.
SERIØØST!! Har så ufattelig mange eksempler på det. Var å skulle pante flasker tidligere slik at jeg har råd til livets opphold, også sto det såklart ei å pantet da jeg kom. Tror dere hun hadde god tid eller? Og da hun endelig var ferdig fant hun ikke knappen hun skulle trykke på?? Også skulle hun pakke sammen alle de 10 posene hun hadde hatt med i søppelsekken.. Kjære Gud, altså.

 Vinteren.
Vinteren. Is. Glatt. Snø. Ja, you name it. Takk gud for sen vinter i år da ❤❤

Hva irriterer deg for tiden? Eller, generelt.

13 kommentarer

Siste innlegg