Kjapt innlegg i farta

Nå skal jeg fyke avgårde på jobb! Helg i morgen ❤ Skulle ønske jeg kunne si det i går, eller helst på tirsdag.. I helgen ska jeg bare kose meg, har frihelg så da har jeg muligheten til å nyte både fredag og lørdag :) Får se hva helgen bringer! Har enda ikke noen store planer, annet enn at noen hadde ønsker om jentekveld og spiritisme – vel, vet ikke helt hva jeg synes om spiritisme da.. Er ganske så overtroisk!

Også har jeg klart å ødelegge minnekortet mitt, eller, skolepcen har ødelagt minnekortet mitt.. Om noen av dere har skolepcene fra i fjor, ikke bruk minnekortleseren! Har hørt flere som sier at minnekortene deres har blitt ødelagt etter at de brukte dem der, og det er not cool at all… Får vel bare gå innom Clas Ohlson en liten tur i kveld, sånn at jeg får tatt bilder i helgen!

2 kommentarer
    1. kordan ødelagt e den? det kan hende du bare har rørt en sånn ”knapp” på sia av minnekorte. har skjedd me mæ

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg