Noen nye headere

Deilige stolen hjemme ❤ Hotel Cæsar ❤ Kveldsmat ❤

I kveld har jeg tatt en stor besluttning – jeg skal legge meg tidlig. Også alle bare “HVA!?!” – vet, samme tenkte jeg. Men jeg var nettopp å tok sol etter jobb, og er heelt utkjørt.. Trenger hvile om jeg skal klare å gå på julegaveshopping i morgen, komer nok til å bli en lang dag! Også er det jo fredagscafè med jentene, wii :) Tror det er en herlig helg vi har i vente! Men så skal vi ikke glemme da, at alt blir slik som du selv ønsker. Vil du ha det bra, så har du det bra. Er akkurat det jeg skal innstille meg på i morgen! :)

Også fikk jeg tilsendt 7 headere av superflinke KINE, som jeg så på da jeg kom hjem nå. Hun er en utrolig dyktig design/headerlager, så om du trenger nytt design eller header – snakk med henne! Nå har hun riktignok ferie til over jul da, men etter det er hun tilbake :) Iiih, klarer ikke velge! Hvilken synes du var finest? Er jo tross alt dere som leser bloggen min som må trives med den, haha..

6 kommentarer

Siste innlegg