Fredagscafè

Nå har jeg kommet til Charlotte etter å ha vært i byen i noen timer. Kjøpte meg en genser siden det var salg på bikbok, men ingenting annet. Deilig følelse å vite at jeg kan holde meg selv i skinnet! Selvfølgelig presset vi inn den ukentlige fredagscafèen for å sikre oss et par kalorier ekstra. Noen ganger skal man unne seg selv noe godt, i dag var det min dag :) Har hatt en forferdelig dag på skolen, så da tenkte jeg såklart at jeg fortjente en liten godbit til meg selv! Har sovet store deler av skoledagen, noe som selvfølgelig ikke har vært meningen, men bare skjedde siden jeg er helt tom for energi. Blir vel bedre når det blir litt lysere ute, får jeg håpe.

Genseren jeg kjøpte på bikbok, elsker den 

Og see så koselig Charlotte har gjort det på rommet! Kjente meg nesten ikke igjen da jeg kom inn døra. Kanskje hun kan forvente flere besøk av meg nå fremover, haha, dette er jo mitt andre hjem så! Legg merke til that ass

2 kommentarer
    1. Det er gode kaker på jordbærpikene, jeg jobbet faktisk på Jordbærpikene i Tromsø i et og et halvt år. 🙂 Av matretter anbefaler jeg cæsar wrap på det sterkeste, det er sinnsyykt godt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg