Har besøk av Berit

Har nå nettopp kommet inn døra, har vært hos Charlotte i hele kveld og ute en tur for å se på uværet som har kommet litt over Harstad. Sykt morsomt! Blir senkveld på meg nå, men har hele morgendagen fri, så det går heldigvis bra :) Får se om det blir en liten bytur i morgen, gjør jo ingenting der når jeg enda ikke har fått lønn.. Uansett så må jeg jo spare! Viktig, viktig.

Fikk også en overraskelse i form av at Sophi plutselig sto i døra hos Char tidligere, superkoselig ❤ Etter å ha snakket i noen timer bestemte vi oss for å ta en tur på chatroulette – og folkens, dere er faktisk sykt gale.. Haha, i alle fall dere som er fan av Soph!

Men NÅ skal jeg ta kveld og høre etter om jeg kanskje hører noe til Berit som herjer her ute. Tro det eller ei, men jeg elsker storm! Skjønner ikke hvorfor folk er så redde og frykter det værste, vi bor i hus og har tak over hodet.. Er nok ingen som får stillehavet over seg i mens de sover i natt! Jeg sover bare enda bedre om det river litt i veggene ❤ 

Noen bilder jeg tok i sted nede i byen og på Stangnesbasen – WOW, det er faktisk sykt med vann overalt!




2 kommentarer
    1. Haha, utrolig hvor mange rare folk man kan møte på Chatroulette.
      Skjønner heller ikke alt det maset om skumle “Berit”.. Vi er da nordlendinger. En “liten kald bris” og litt vann må vi vel komme oss igjennom. Haha! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg