Slutten på helga

Kjenner på kroppen at jeg virkelig ikke er i form. Har mandler som blokkerer mesteparten av halsen min, tett nese, vondt i hodet og dotter i ørene til enhver tid :( Tror nok det blir en tur til legen i morgen, skulle jo tross alt egentlig dra på torsdag.. Sånn ble det ikke. Har bare meg selv å takke!

Nå skal jeg følge med på Robinsonekspidisjonen, synes sånt er så utrolig spennende! Mye heller det enn Big Brother for min del. Men går det ikke søndagsfilm lenger?? Føler jeg har sett overalt, suger at vi ikke har canal digital og alle ekstrakanalene.. Får se om det ikke blir en liten film før jeg legger meg uansett, kjenner at øyelokkene begynner å bli ganske tunge nå..

Hadde vært godt med ei cola og godteri nå, kjenner jeg.

6 kommentarer
    1. t: kanskje om du hadde kommentert med fullt navn at jeg hadde brydd meg LITT. Men headeren er jeg fullt klar over er i dårlig kvalitet, fordi jeg måtte forstørre den fordi den var alt for liten, venter på en som er i passende størrelse;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg