Sussesyka

Kom nettopp hjem fra legen – og er det ikke det ene, så er det det andre! Har nettopp hatt betennelse i foten, og nå har jeg fått kyssesyken? Just my luck :( Må vel bare belage meg på en god del hjemmesitting fremover da, og få fylt opp med filmer, godteri og brus hjemme sånn at jeg har noe å bedrive dagene med. Tror også jeg skal få informert jentene om at de kanskje burde teste seg, vi lever nemlig som dyr og deler alt av mat og drikke til enhver tid. Jeg kommer faktisk til å begynne å le om alle har fått kyssesyken, fordi det hadde jo vært litt komisk! Enda det ikke hadde overrasket meg. Men happynews da, jeg kommer til å få sykt mye tid til å blogge! :) Er ikke det fantastisk??

Nå skal jeg.. Jeg vet ikke helt hva jeg skal, sikkert bare ta livet heelt med ro.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg