Hva gjør jeg nåå?

Herregud, bloggen min kommer fort til å bli omgjort til Twitter i løpet av denne uken..

Kommer til å starte med sånn “gjett hva jeg gjør nå?” eller “maten jeg spiste for 10 minutter siden“, vet dere, sånn type spørsmålsblogg. Haha, neida. Èn ting jeg i alle fall har tenkt jeg skal begynne å gjøre, er å se Big Brother! Startet i går, tenker det blir greit med tidsfordriv liksom. Tenkte sånn Jaja what the hell. La meg ødelegge livet mitt mer, kan jo ikke bli værre! Må også få lastet ned The Sims 3, aner ikke hvordan jeg skal få cracket spillet og alt det der, noen som kan hjelpe meg??

Har nettopp bygget mur rundt huset og er klar til en dag i isolasjon hjemme, men først – en tur på rema for å handle inn nødvendigheter! Må jo ikke sulte heller, da.

HVA GJØR JEG NÅ?! NOEN SOM KLARER Å GJETTE!? Blogges alle dere søte ❤

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg