Ligger for døden

Kroppen min verker og hodet mitt dunker, gud jeg er glad jeg holdt meg hjemme fra skolen i dag! Nå kan jeg ikke vente til noen kommer på sykebesøk til meg, skal bli godt å bli sosial igjen enda jeg selv skulle ha vært utenfor døra en tur i dag.. Trenger godteri, brus, filminspirasjon og kanskje pizza eller wrap! Får se om jeg ikke kommer meg en tur ut senere, hope sooo :) Akkurat nå sitter jeg å ser på Material Girls med Hilary Duff. Jeg elsker Hilary Duff ❤ Visste dere at hun skal ha baby??

Siden jeg ligger for døden, ikke har på meg sminke og alt det der, så blir det gamle bilder! Tror nok ikke dere kan forvente ferske bilder av meg de neste dagene..

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg