Hjemmespa

Åh, nå skal det virkelig bli godt å få på seg sminke! Føler meg virkelig ikke vel uten.. Har nettopp hatt ett lite hjemmespa med meg selv, startet med ett herlig bad ❤ Jeg er typen som alltid ser på film mens jeg ligger i badekaret, og i dag så jeg Harry Potter and the Deathly Hallows part 2. Er jeg den eneste som tenker HP 4 life?

Nå skal jeg sminke meg og gå på butikken, endelig skal jeg få handlet inn så jeg overlever kvelden og morgendagen! Godteri, frukt, potetgull, brus og wrap er noe av det jeg har satt høyt opp på handlelisten. Også sol da, tror jeg skal ta sol senere i dag :) Noen som kan anbefale filmer til meg forresten? Trenger litt jeg kan se på, gjerne TV-serier også!

Fin uten sminke? Haha, virkeliiiiiig

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg