Storshopping!

Ah, så overlevde jeg handleturen og kom helskinnet hjem. Men følte meg ganske så dum da jeg kom ut fra Rema med to fulle handleposer – jeg er bare glad ingen kunne se at det bare var usunne ting oppi, haha.. Ble en boks is, godteri, brownies og brus på meg ❤ Men ja, jeg var flink å kjøpte frukt også! Så nå kan enkelte angre på at de ikke kom på besøk til meg ;)

Nå sitter jeg å ser på Charlie og sjokoladefabrikken, og har store planer om å se flere “barnefimer” i løpet av natten. Det er noe av det koseligste jeg vet om :) Åj, visste dere at moren til Charlie er den samme som spiller Bellatrix i Harry Potter?? Uvant å se henne i en snill rolle, haha.. Jeg for min del liker henne best når hun spiller i Harry Potter da..

Er jeg den eneste som ikke har fått med meg at det er kommet bokser med sånn her brus??

Måtte jo kjøpe noe å ha i flaska mii ❤

5 kommentarer

Siste innlegg