Onsdagskveld

Da har jeg endelig tatt motet til meg og fått laget brownies som jeg skal kose meg med til en film! Tenkte å sette på Hodejegerne, Kung Fu Panda 2 eller Insidious, vet ikke helt hva jeg er i humør til.. Har egentlig bare lyst til å legge meg ned å sove, har ingenting annet å gjøre og ikke en eneste sjel som vil besøke meg. Venneløs?

Har fått tent alt av telys det var å finne i stuen, og rigget meg godt til! Her har jeg planer om å sitte i alle fall i 6 timer – om ikke mer. Må få sett Cæsar og Gossip Girl også før jeg tar kveld, høydepunktene i dag ❤

Nå er jeg fin skal jeg si dere! Måtte sensurere litt. Mest fordi det er en syk kontrast mellom farge på halsen min, og fjeset (jeg blir aaaldri brun i fjeset..) men også fordi jeg er så syykt rød i fjeset :(

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg