Latterlige kommentarer

Så utrolig flott å se at videoen falt i smak da! Men ærlig talt da, nå har jeg lest alle kommentarene dere har kommet med – og seriously?? Jeg vil faktisk ikke tro at dere er seriøse, fordi noen av kommentarene er bare helt latterlig å lese. Hvem som helst ville blitt lei seg om de dro til frisøren og la håret sitt i hendene på noen man skulle tro hadde peiling på det de gjorde. Men når man ender opp med rosa/orange/gul/brun ettervekst er det vel en liten selvfølge at man reagerer og blir lei seg? Og jeg skjønner ikke dere som kommer å sier at dere har opplevd værre med deres hår, og at dere ikke reagerte på samme måte som henne – so what? Ingen som bryr seg. Beviser bare at håret ditt ikke betyr like mye for deg, men for Soph gjør det det.

Hun trodde selvfølgelig ikke at hun kom til å bli venneløs eller singel og hun mente heller ikke alt hun sa. Og all gråtingen kom også av flere ting som bare hadde hopet seg opp, hun hadde i grunn bare godt av å gråte litt! Og etter erfaring så vet jeg at alle reagerer forskjellig på ting, bare fordi du ville ledd av det, så er det ikke det samme som at alle andre ville gjort det samme. Nemlig.

Ellers er det veldig mange av dere som har kommet med søte kommentarer, det vet jeg Soph setter pris på :-*

23 kommentarer
    1. Helt enig i at noen kommentarer var unødvendige. Liksom, hadde ikke de blitt dritlei seg om deres hår ble rosa? Jeg skjønner 100% hvorfor hun ble lei seg! Jeg fikk lilla i håret engang, har aldri grått så mye før.. Støttet Sophie 100%, hun er supersøt uansett! 🙂

    2. sååå enig i det du skriver!! enkelte er bare så syykt dumme altså.. synes kjempesynd i Sophie 🙁

    3. jeg syns UTROLIG synd i Sophie! det er rett og slett vondt av henne, forstår godt at hun “overdriver” tristheten (singel og venneløs-tingen f.eks) hun må jo få ha litt humor oppi alt dette! håper ALT fikser seg for henne, stakkars 🙂

    4. Helt enig der altså. Har faktisk begynt og grått før pga håret mitt når jeg var så missfornøyd. Og det at Sophie fikk rosa hår på toppen, kan ikke være så utrolig gøy.. 🙁 jeg elsker sophie <3

    5. Omtrent alle som setter seg selv fra sin beste side i en situasjon. Når ting ikke går som planlagt, er det som regel ikke slik de oppfører seg.
      Ser godt hvorfor Sofie ble lei seg. Det handler jo om utseende og selvtillit. Og alle vil føle seg fin. Så ser virkelig ingen poeng i å kommentere stygt om Sofie, bare fordi hun vil føle seg bra nok.

    6. hallo, alle e jo førskjellig, man æ kan jo liksom ikke førvente at alle skal reagere likens på ting. æ ville gjort akkurat det samme om nå sånn sku skjedd håret mitt! æ får sponk, faen så dårlig gjort å skrive stygge ting… 🙁

    7. Folk er slemme, men tror kanskje at når folk så filmen så ble det litt blande meninger om hva som var overdrivelse og hva som var ekte. men for noen betyr håret mer enn andre, så jeg syns synd i henne! hun er søt, og som du sa av egen erfaring gråter folk av forskjellige ting. been there!! hils sophie å be hun stå på. haters gonna hate.

    8. Huff, jeg føler skikkelig med Sophie, hadde det skjedd med mitt hår, tror jeg nok jeg hadde reagert på samme måte :s Er helt enig i det du skriver, Stine! Håper alt ordner seg!

    9. Utrolig enig! En gang da jeg var hos frisøren skulle jeg bare stusse tuppene, ettersom de var EKSTREMT slitte, og frisøren klippet håret mitt til litt under ørene. (før var det ca. midt på ryggen..) tror aldri jeg har grått så mye noen sinne, så skjønner henne godt.

    10. Hun er så søt ! Liksom, håret mitt betyr mye for meg, jeg har aldri turt å farge det på grunn av at slike ting kan skje, jeg forstår henne utrolig mye !! Sophie er søt uansett hvordan hun ser ut, og hun er jo ikke feit, om hun hadde slanket seg så hadde hun jo blitt alt for tynn ! hun er helt perfekt akkurat som hun er, og selvtillit er tingen ! det kan jeg ærlig innrømme at jeg har nok av 😉

    11. Helt ening, det er ikke gøy, farga håret knallrødt, en uke senere ble det orsnsje siden det var driit dårlig semi-permanent, ble drit lei meg, siden det koster alt i fra 1000-1700 og farge håret rødt ;S å ble enda mer lei meg siden håret mitt ble oransje! ALDRI vært så flau ..

    12. Jeg hadde rødt hår en tid og så skulle frisøren bleke det tilbake, hun sa at det ville blitt helt blondt igjen men når hun var ferdig var det ORANSJE ikke sånn litt, men HELT gullrotfarget! trodde jeg aldri skulle slutte å grine ! :O skjønner hun!

    13. Heh, jeg vet Nesten hvordan det er…. jeg farget håret mitt 4 ganger på 1 dag…. fordi den 3. gangen jeg farget det ble det nesten Oransje… 🙁 Jeg ble så lei meg… Jeg gråt og gråt, i nesten 4 timer, og til slutt, var de andre såå lei av å høre på meg, så jeg fikk farget fåret mitt for 4. gang den dagen. Men da farget jeg det brunt.. og da ble jeg endelig fornøyd… 🙂

    14. vet selv hvordan det er, jeg elsker håret mitt mer en noe annet på kroppen min, og det har alltid vært langt. Når mamma skal “stusse” håret mitt ender det allitd med KORT hår, å da sitter jeg og gråter kjempe lenge. I tillegg at sophie skal få så mange dritt kommentarer er helt latterlig! Det er som skrive dritt til noen som har mistet f.eks en hund! Jeg håper det ordnet seg for sophie og er fast leser på bloggen hennes. Har ikke fått med meg om hun har fikset det. Men det blir fikset, ja foresten så kommer jeg på at hun har farget håret brunt. Og det var helt nydelig! 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg