Andre søndag i advent

Kveld i stua, og andre søndag i advent. Føler meg som en dårlig husmor, jeg har ikke adventslys å tenne?? Prøvde fortvilt å dekke over det forrige søndag, men i dag var det småsøskene mine som poengterte det.. Så ja, jeg får vel finne på noe smart! Ett eller annet lys skal tennes i dag, og å tenne telys føler jeg blir en for lettvindt løsning..

Har i alle fall laget meg en herlig kopp kakao, og sitter nå å ser på Extreme Makeover Home Edition. ÅÅH DER KOM JUSTIN BIEBER!!! HELT UTROLIG!!! Nå sitter jeg faktisk å gråter, helt utrolig hva han gjør med meg.. Jeg er superfan, om du lurte. Skal også få laget julegavetips og julekjoletips til dere, holder på med det nåå 

Pff, var enkelt å finne noen lys da! Bortsett fra at det ene er liiitt for mye brent ned..? Ups, jaja. Bedre enn ingenting!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg