Trasig skoledag ass

Selvfølgelig klarte jeg å glemme minnekortet mitt hjemme i pcen når jeg skulle være flink å ta bilder i dag, og tok med kameraet på skolen.. Men fant fort ut at det ikke gjorde noe i og med at ingen i klassen var særlig giret på å bli tatt bilder av i dag.. Skulle til å si at samtlige i klassen sover eller har selvmordstanker, men det var visst bare meg..

Skal en liten tur på kanebogensenteret og til byen i dag, ENDELIG få shoppet litt!! Jippi :) Føler meg som ett nytt menneske hver gang jeg får nye klær, så i dag skal jeg virkelig la kortet mitt få gjennomgå! (neida..) Også dere, er det stemning for en konkurranse senere i dag, eller skal jeg kanskje vente litt med det? You deside! Tror i alle fall de med iPhone burde si ja.

Gammelt bilde, of course. Savner jeg å være blond? Tja, noen ganger. Eller, nei. Jo, Litt.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg