Voodoo dukke

Nå har jeg ikke planer om å røre en enese muskel resten av kvelden. Skal se Cæsar, lage meg noe til kveldsmat og legge meg tidlig. Er lei av å være syk nå, er bare trett og slapp hele tiden, kommer meg ikke på skolen og sover derfor bort dagene.. Uheldigvis for meg har jeg lest at jeg kommer til å ha dette hengende i flere måneder etter at jeg har blitt frisk igjen. Vel, er ikke noe å gjøre med deet. Eneste som hjelper på er å sove, sove masse! Eller faktisk så funker ikke det heller. Sov i vel 12-13 timer i natt, og i hele dag har jeg uansett vært sliten. Virker som om noen har en voodoo dukke av meg en eller annen plass i verden, og som bare vil meg vondt. Noen som vil tilstå..?

6 kommentarer
    1. Har selv slitt med kyssesyke i godt og vel et år nå, så jeg vet veldig godt hvordan du har det! Masse god bedring til deg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg