Lovin’ this day

Elsker onsdager generelt, men denne onsdagen har vært helt perfekt – i alle fall til nå. Siden jeg var syk i hele forrige uke fikk jeg gå klokken 10 siden vi skulle ha en prøve, wii! Ekstra kort skoledag er ikke noe jeg skal klage på. Dro til byen på cafè sammen med Martine før vi tok oss en liten tittetur i byen, skulle jo eeegentlig ikke kjøpe meg noe da.. Men dere vet, viljestyrke. 

Fikk i alle fall endelig brukt gavekortet jeg hadde på spaspa, kjøpte ett eller annet mot uren hud som skulle være dritbra. Husker ikke helt hva det var.. Legger alt ut senere! Også har jeg vært å hentet en pakke på posten og kjøpt meg en ny kjole på bikbok.. Ahh, kan denne dagen bli noe bedre??

Husk å meld dere på konkurransen min HER 🙂 Og å like trendspot sin facebookpage for å holde dere oppdattert. Suss :-*

4 kommentarer

Siste innlegg