Konkurranse

I samarbeid med Eyes, Lips, Face og mirabling skal jeg dele ut noen godsaker til noen av dere heldige jenter, wii! Er utrolig bra premier, så til og med jeg er missunnerlig.. Men dere fortjener det :-* Skal dele ut de to dekslene jeg fikk fra mirabling siden det ikke blir iPhone på meg med det første. Det stikker litt i hjertet.. Men nå har dere jo sjansen dere som ikke vant på forrige dekselkonkurranse! :) Også kan dere vinne 10 pc brush set fra ELF! Greit å bytte ut kostene en gang i blandt, så nå har dere jo en suuper mulighet til det.

For å være med på må dere like DENNE siden på facebook, også kommenterer bare hva dere vil i kommentarfeltet her. Og om dere er smart legger dere med epost også, haha. Og det kommer til å bli sjekket at dere har likt siden, så er ikke vits å lure seg unna ;)

Jeg vil trekke vinner på random.org, så det kan lønne seg å kommentere flere ganger 🙂
Avslutter konkurransen litt utpå nyåret, dette blir min nyttårs- og julegave til dere!

104 kommentarer

Siste innlegg