Stort prosjekt

Nå har jeg startet på det store prosjektet med å rydde “loftstuen” min. Det skal bli rommet mitt en dag, når jeg har fått ny seng og teppe til gulvet! Ååh som jeg gleder meg :) Blir alltid motivert på kveldstid, så blir nok dette jeg skal gjøre resten av kvelden. Er syykt med arbeid.. Takk gud for at jeg har Linn Ida som har lovet meg å hjelpe til med malingen ❤

Lillebror ❤

Min store boksamling, var tidenes største lesehest en stund så jeg har syykt med bøker… Haha

Her skal det en dag bli koselig.. Haha, a lot to do!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg