Beautyschool

Nå sitter jeg bare i håndduken og hører på musikk, må vel snart finne frem klær og sminke meg. Har nettopp hatt “beautyschool” med meg selv, renset huden, skrubbet av meg døde hudceller (haha æsj) og prøvd de nye hårproduktene mine fra beautykick. Føler meg nesten som ett nytt menneske! :) Woho. Nå gjenstår bare sminken, så skal jeg bli så fin atte.

Har vært hjemme fra skolen i dag, noe som vil si at jeg har sovet hele dagen.. Men kan ikke tro at jeg har gått glipp av noe stort uansett! Må vel snart få litt fart på meg og gå ned til byen for å møte noen av jentene, så skal nemlig vi på kinarestauranten og spise – fin start på helgen! Skal også overtale dem til å ha jentekveld i morgen i stedet for å fra ut, haha.. Kjipt for dem å ha en syk venn (eller, mest kjipt for meg..). Håper de føler presset på å måtte være sammen med meg i morgen! :)

Denne her, Dr.Spot, lukter virkelig heftig shit… Har ikke prøvd den mange ganger, men den burde funke! Fjeset mitt er rene jordbæråkeren nå for tiden :(

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg