Må sove litt

Syv timer på jobb trodde jeg kom til å føles som en evighet, overraskende nok føltes det faktisk ikke ut som mer enn tre! Nå skal jeg slappe helt av, kanskje sove i noen timer. Eller dager. Men må først se ferdig en film jeg ser på TV3, eller vent. Får visst ikke lov til det heller, hater livet.

Fikk to pakker i posten i dag, viser dere i morgen hva det var. Var blandt annet en pakke fra elf, så i kveld skal jeg prøve ut neglelakken jeg fikk! Også fikk jeg noe jeg kan dele ut i en konkurranse siden jeg ikke har bruk for det… Snufs

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg