Pakker i posten

Fikk pakke i posten fra elf og mirabling her om dagen, enda en påminnelse om at jeg ikke kommer til å få meg iPhone :( Såå jeg blir vel bare nødt til å gi bort dekslene til en av dere i en fin førjulsgave kanskje? Også har jeg jo fått muligheten til å holde konkurranse i samarbeid med elf og dele ut ett brush set til en av dere, wii! Kanskje jeg holder en ekstra stor konkurranse på nyåret med flere premier? Da er det større sjanse for å vinne også! :)

Mineral lipgloss HERFRA i fargen trendsetter

All Over Color Stick HERFRA i fargen pink lamonade

Neglelakk HERFRA i fargen ??metal madness??
(noe som ikke stemmer i det heeele tatt. Tror det er fargen som heter party purple)

Deksel HERFRA

Deksel HERFRA

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg