Fine negler

Har kommet meg hjem og tent alt av lys jeg kunne finne i stuen. Pytet jo til jul her om dagen, og da var det frem med 100++ telysglass og you know. Skal se ferdig transformers (haha ante ikke at det interesserte meg engang) før jeg legger meg, må jo komme meg opp til nest siste skoledag og talentiade på skolen!

Har vært hos Mona sammen med Marte og Carina, to gutter og ett brødhau i kveld. Trenger ikke å være redd for at han leser bloggen min (obv) så da kan jeg ta meg den friheten å kalle han for det. De tok en HAUG med ubrukelige bilder, så det var jo lucky for bloggen!

Fikk fikset neglene mine i dag, av brødhauet (…frivillig) og en som var ganske så profesjonell! Synes synd i ringefingeren min da..

Tnåå, Carina er så søt uten sminke ❤

Jeg sier HEI

Serr.. Har blitt hekta på wordfoud, og det er superkjipt når jeg ikke har det på min egen mobil 🙁

Drittunger, holdt ett heeelvettes liv.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg