Talentiade

Var talentiade på skolen i dag, ett arrangement hvor elevene på skolen kan opptre og vinne fine pengesummer! Kommer jo godt med om du er hybelboer og har lite penger. Men nå skal jeg ikke snakke om hybelboere og lite penger, har nemlig en egen historie for det som jeg skal dele med dere senere.

Og vet dere noe annet jeg har gjort i dag? Vært gate (kantine) musikant!! Måtte tjene noen få kroner for å få råd til iste, og tror dere ikke jeg klarte å hove inn 29 hele kroner? Snakk om å være flink på piano altså :) Siden dere er heldige skal dere få video av det også, Martine holdt på å le seg i hjel, skjønner ikke hvorfor..

Alt av videoer kommer ut senere, tar så syykt lang tid med youtube..

Flinkeste danse-Eirik! Har video av han som jeg kommer til å legge ut.

Musikkvideoene til Rannveig og Ruben kan du finne HER, noe helt sykt bra laget!

Flinke Stine som vant hele greia, gratulerer! :)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg