Dagen min

Har ikke hatt tid til å blogge før nå siden jeg gikk i la meg rett etter skolen, så vidt rakk jobb klokken 4 og ikke var hjemme når før klokken var 9. I dag var det juleavsluttning på skolen, noe som betydde at vi bare trengte å være der i noen få timer før vi fikk dra hjem igjen. Tror dere vi var heldige i dag? DE SEXY MUSKETEERER FRAMFØRTE I DAG OGSÅ!! Oh my god sier jeg bare, heldigvis for dere har jeg såklart filmet det sånn at dere også kunne få dere en god latter i dag. Var myye bedre i dag, enn i går! Men first, some photos from my day.

Filmen fra dagens konsert med guttene holder jeg på å laste opp på youtube, gjorde en stooor feil så jeg måtte avbryte opplastningen på 31%(!!!!) og starte på nytt.. Den er nå på 7% 🙁

Startet dagen med julefrokost sammen med klassen min

Fliiinke som vant volleyballturnering

Elevrådsleder Maria holder tale

Allsang med julesanger, haha, gutta er klare!

Rektorens tale til elevene!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg