Essie neglelakk

Fikk en essieneglelakk i posten i går, fra beautykick. Du finner den HER. (50% på alle neglelakker nå)

Måtte teste den ut med en gang, og noe jeg elsker med essieneglelakkene er at de tørker utrolig fort, og man trenger ikke flere strøk for at det skal se bra ut. Selvfølgelig ser det best ut med to strøk, men under har jeg bare tatt ett. Har også erfart at den holder ganske lenge, og da tenker jeg i forhold til for eksempel cubus, H&M eller viva la diva sine neglelakker. Mye bedre å investere i neglelakker som sitter!

Har DENNE fra essie før av, men det er mer en som passer til sommeren, derfor er den lagt bort inntil videre. Likte veldig godt fargen på denne, passer fint til årstiden – og julen! Helt herlig farge. Også elsket jeg at det var glans i den, er så kjedelig med farger som er helt matt. Mulig jeg bruker denne på nyttårsaften siden jeg tror den går godt til kjolen min :) Med mindre jeg får anskaffet en glitterneglelakk, det ville jo vært drømmen.

Hva synes dere?

Helt til nyttår har de tilbud på alle neglelakker fra Essie på beautykick.no – 50% på alt! Klikk på bildet for å komme til tilbudet, utrolig mange fine farger der som jeg kunne tenke meg å få fingrene i :) Må vel se etter nyttår om jeg får byttet ut alle cubusneglelakkene med noen som er av litt kvalitet, for eksempel essie sine!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg