My second home

Har satt meg godt tilrette i stua hos mamma, endelig hjemme ❤ Er en evighet siden jeg var i Lofoten sist, så var utrolig deilig å komme tilbake. Har fått lagt julegavene mine under juletreet, laget meg te og tunet inn på Dagfinn Lyngbø! Haha, han er nesten like morsom som meg, han der. Tror neste jeg må sette på istid etterpå, fikk syykt lyst til å høre på Sid nå! :) Haha morsomt.

Vel, nå kan bare jula komme. Skulle jo egentlig ta bussen til mamma i går, blablablablablablablablabla og hadde det ikke vært for at den bussen var en halvtime for sen i dag – så hadde jeg faktisk ikke sittet her nå. Måtte bare forkorte det litt, var faktisk en hel omhandling jeg hadde skrevet.. Fikk også gjort ferdig alt av gaver og rydding jeg skulle gjøre i dag før jeg dro. Eller, nesten da. Får ta resten av ryddingen når jeg kommer hjem i neste uken! Gleder meg til jul nåååå :)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg