Wow, sykt

Sto faktisk opp for en time siden! (wow, jeg vet.. sykt)

I Lofoten akkurat nå er det storm, vet ikke helt om jeg skal ta sjansen på å gå utenfor døra i dag, for om jeg gjør det kan jeg jo komme til å blåse bort. Mamma dro i fra meg og søskene mine for å dra på butikken å handle inn til julestrømene våre, så nå sitter vi alene hjemme i the big scary house.. Men tro det eller ei, jeg elsker faktisk storm! Så litt vind gjør meg ingenting :) Er jo bare trist at all snøen skulle forsvinne til julen da..

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg