Julaften

Endelig, den dagen vi har ventet på i hele desember! I dag er dagen du skal kose deg, spise masse mat, se på julefilm, åpne gaver og tilbringe tid med familie og venner. Jeg skal i kirken i dag, som vi alltid gjør på julaften, for å høre på koret som skal synge. Alltid like koselig ❤ Da jeg bodde i Lofoten gikk jeg i det koret, så er ganske moro å se på alle de små som har tatt over etter oss “gamle” :) Etter det venter vel litt julemat før jeg endelig kan åpne gavene som ligger å venter under treet! Er alltid tortur på julaften, alltid skal de voksne slappe av etter middag før vi får gå nær gavene..

Hahah, jeg så mamma kysse nissen!!

Wii, julestrømpe❤❤

Også blir det visst litt hvit jul likevel!! :)

I dag er jeg rosa, hurraaa endelig fikk jeg bruke den nye kjolen!!

4 kommentarer

Siste innlegg