Christmas eve

Da var julaften over for i år, en utrolig deilig følelse å kunne kle av seg kjolen og legge seg godt tilrette i senga  Har hatt en utrolig koselig dag med masse god mat, superflotte julegaver, julefilmer og alt som følger med julaften rett og slett! Kjenner det skal bli godt å bare slappe av med dataen og godteri resten av kvelden (natten). Vel, som om jeg ikke har gjort det i hele dag haha.. Sånn det skal være i julen!

Fikk en del penger som jeg vet kan komme godt med om jeg bestemmer meg for å kjøpe ny mobil snart :) Også fikk jeg to deler av billappen hos pappa, del 2 og 3, ååh er så utrolig deilig å vite at jeg er “tvunget” til å begynne med den snart! Hadde det vært opp til meg hadde jeg nok drøyd det til det lengste, sånn ca til langt etter bursdagen min.. Men nå er jeg snart i gang! :) Ellers er jeg utrolig fornøyd med alt jeg fikk ❤ Får legge ut bilder i morgen, da skal jeg også legge ut flere bilder fra i dag.

God jul til dere alle ❤ Hva fikk dere i julegave da?

Typisk at mamma skal ødelegge selvutløserbildene mine..? To ganger til og med..

Haha, var i grunnen ingen av bildene som ble bra uansett.. :(

I skrivende stund! Neida, kødda. Første gangen jeg blogga i dag.

Brukte ikke denne kjolen i dag, men den er jo egentlig superfin! Har bare aldri funnet anledningen, og da jeg tok den på meg var det kanskje i litt seneste laget.. Kanskje til neste år!

Nå skal jeg spille the sims helt til jeg sovner av! Tok latterlig tidlig kveld i natt, la meg klokken 2(!!!) til en forandring, kan ikke huske sist jeg la meg tidlig.. Er en start, i alle fall :) Kanskje jeg klarer å komme i dur til skolestart!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg