Første juledag

Haha LOL, presterte å skrive andre juledag først, hvilken verden er det jeg lever i……

Har nettopp lagt meg i senga igjen, sto opp for to timer siden og det var i grunnen bare for å spise middag. Så nå er jeg kommet tilbake på min rettmessige plass! Trives best med å ligge her sminkeløs og i supernice klær. Grunnet det jeg nettopp sa får dere ingen bilder av meg nå (vet dere ble sykt lei dere nå..), så bildet av meg er fra i går.

Og guud som uværet herjer her da! Og i hele natt har det vært nære på at huset rett og slett har lettet fra bakken. Mamma var redd det skulle bli strømbrudd i natt, men siden jeg la meg klokken 5 (eller kanskje det var 6…) så kan jeg avkrefte at det skjedde. Huff, jeg må virkelig få fikset opp på denne døgnrytmen min :(

Vi har spist ribbe til middag i dag – og riskrem til dessert ❤ Yummii

Også skulle mamma demonstrere hvordan ungjenter poserer på bilder, haha nice one!

Meg nå xDxDxD

Lol kødda. Sa jo at det var fra i går x(

5 kommentarer

Siste innlegg