De siste to timene

Åj, hvor ble tiden av?? Har helt mistet styringen siden jeg har slitt i to timer nå med å installere the sims.. Skjønner ikke hvilken klumse jeg kan være, siden jeg med ett uhell flyttet på feile filer og måtte slette hele driten. Uheldig siden jeg hadde laget slik en fantastisk familie :( Får vel bare starte all over igjen, hvis oppdatteringen klarer å bli ferdig..

Senere poster jeg svar på spørsmålsrunden HER, så hvis det er noe annet dere lurer på må dere være kjapp. Og kanskje jeg legger ut ett innlegg med vintersko fra nelly. Er det av interesse? Må vel også ta bilder av julegavene snart, bare jeg får motet meg opp..

How I’ve spent my last two hours. In pictures.


Disse er noe av det jeg verdsetter mest og som betyr mye for meg. Den ene fikk jeg hos farmoren min da jeg ble født, og den andre har faktisk vært pappa’s da han var liten! De har vært igjennom en hel del, utallige ganger i vaskemaskinen og har ett par sting her og der. Men er det som er hele sjarmen ❤


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg