Rolig andre juledag

Nå har jeg nettopp vært i dusjen, skal snart gjøre meg klar før jeg får besøk av mine “gamle” bestevenninner i Lofoten. Gleder meg ❤ Men før jeg starter på noe som omhandler å bli pen, skal jeg se ferdig Gilmore Girls. Er det noe jeg er svak for, så er det jenteserier! Det og CSI.

Men nå skal jeg få fart på meg, håper ikke det kommer noe etter Gilmore Girls som bare bare mååå få med meg. Typisk at det alltid skal skje. Wii der var det visst ferdig, og heldigvis ingenting kom etter. Snakkes ❤ ❤ ❤

Illustrasjonsbilde på hvordan jeg føler meg nå. Jeg er trøtt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg