Forelsket

Jeg tror jeg er forelsket, for første gang i mitt liv.

Neida, kødda bare. Men serr, jeg er frelst! Elsker kameraet på iPhone, kunne serr tatt bilder av meg selv hele dagen, hver dag, hver uke, hver måned, hele året. Ja dere fatter vel tegningen. Derfor er det så sykt deprimerende at jeg ikke har iPhone :( Gråt litt med meg, da. Plis.

Ble en tur ut i går after all, og jeg var vel ikke hjemme før klokken var ca… 4? Var ett forferdelig vær i natt, så vidt man så veien forran, så var ett øyeblikk redd for at vi kom til å kjøre utfor.. Haha. Og nok en gang – trommevirvel til meg som klarte å holde meg edru! Hadde verken jeg eller dere trodd, eller vah? Sparer meg til nyttårsaften, så har jeg noe å glede meg til! :) Men hadde det koselig i går da, sammen med jentene og andre hyggelige folk vi møtte.

5 kommentarer
    1. Istedet for å syte så jævlig, skaff deg en jobb og tjen penger så du får kjøpt deg det du absolutt vil ha? 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg