Julegavene mine!

 Nå skal jeg starte å pakke livet mitt ned i kofferten igjen. Er nemlig bare to timer til bussen min går, og bare 6 timer til jeg er hjemme igjen! Til tross for at jeg er sykelig, syykelig trøtt skal jeg nok klare å holde meg våken. Men om jeg sovner er jeg redd jeg ikke klarer å våkne igjen. True story.

Vel da har jeg fått sagt litt, og jeg er ikke hjemme før i 6-tiden, så blir ikke stort med blogging mellom det. Kanskje jeg får oppdattert før jeg drar til bussen! Men until then, tok bilder av alle julegavene mine i forgårs, men noe har vært galt på blogg.no så jeg fikk ikke lastet opp alle bildene før nå. Så her er da det jeg fikk i julegave! :) I alle fall det meste av det.

Toner, scrub, dusjsåpe, body scrub og dusjsåpe fra Oriflame.

WII, noen steg nærmere lappen ❤

Ahh, tror jeg skal ta en syyykt herlig ansiktsbehandling eller noe sånt. I need it!

Juletrepynt i en samleserie, utrolig fin! Nå kan jeg starte å samle til jeg flytter for meg selv  :) 

Så utrolig glad for at jeg fikk kortmappe!! Det var VIRKELIG noe jeg trengte, men aldri sa fra om.. Tror tante er synsk, haha.

Mamma har strikket meg sitteunderlag ❤

Litt cash + gavekort på 500 på en skobutikk! Wiii, nye skooo ❤

5 kommentarer

Siste innlegg